امروزه در جذابیت ساختمان ها و بناهای شهری ، فضاهای بیرونی اگر مؤثرتر از فضاهای داخلی ساختمان نباشند، بی اغراق بخش اعظمی از زیبایی شهر و ساختمان ها را عهده دار هستند.به همین سبب قصد داریم بررسی کنیم چرا واش بتن از مصالح پر طرفدار است؟

فضاهای بیرونی ساختمان از جمله محوطه ها ، روف گاردن ، حیاط ، رمپ و پارکینگ و…حتی پیاده روها و معابر شهر سهم بزرگی در ارزش گذاری بناها دارند.

برای پوشش کف، متریال و مصالح متنوعی وجود دارد مثل کف پوش های بتنی ، کف پوش های پرسی ، کف پوش های ویبره ای ، موزائیک های ویبره ای، موزاییک های آجدار ، سنگ فرش بتون درجا ، انواع واش بتن ها و ….

در این میان اما بی شک واش بتن ها در کنار زیبایی با داشتن سطوح مدرس و ایجاد اصطحکاک نسبی توانسته اند جایگاه قابل توجهی را در انتخاب متریال توسط صاحب نظران به خود اختصاص دهند.

واشبتن ها علاوه بر جلوه ظاهری و جلوگیری از سُرخوردگی ، شستشو و نظافت آسانی دارند.
اما باید در نظر داشت زیبایی واش بتون ها در حاشیه کیفیت آن است که ماندگار می ماند ؛پس مشخصه های فنی واش بتن پررنگ ترین نقش را در تصمیم گیری و انتخاب واش بتن داراست.

مقاومت خمشی بالا ، جذب آب نزدیک به صفر ، مقاومت در برابر یخ زدگی ، مقاومت بار ترافیکی برای پارکینگ ها و… نتیجه پروسه تولید علمی و پیشرفته با تکنولوژی های روز جهان است که شرکت سازان سنگ سالار مفتخر است توانسته آن را به شما تقدیم نماید.

محوطه مفروش با واش بتون

واش بتن آنتیک سالار نماد زیبایی و کیفیت برتر

محوطه مفروش با واش بتون

چرا واش بتن

https://vrgl.ir/sezp3

چرا سالار خرید کنیم؟