چرا از سالار خرید کنیم؟

در گذر سالیان، متریال مختلفی برای استفاده در محوطه پیشنهاد شده است اما این که “چرا سالار خرید کنیم؟” بر می گردد به سوابق این مجموعه که توانسته مطلوب نظر صاحبان پروژه اعم از داخلی و خارجی گردد. شاید خواسته باشید از گذشته این مجموعه بیشتر آگاه شوید تا معترف شوید که “چرا بایداز سالار خرید کنیم”.
مجتمع کارخانجات سازان سنگ سالار در سال 1379 در استان البرز و در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد ، در زمینی به مساحت 50000 مترمربع به بهره برداری رسید.
بنیانگذاران این مجموعه خود از پیشکسوتان صنعت ساختمان ایران بوده و تجربه سالیان دراز فعالیت در این عرصه را در کارنامه پربار خود داشته اند .ایشان همین تجربیات گران بها را چراغ راه خود نموده و بالاترین کیفیت را مد نظر قرار داده اند.بنابراین از کمپانی برتون در ایتالیا مجهز ترین و به روز ترین دستگاه ها را وارد کشور کردند و تنها تولید کننده سنگ صنعتی تحت لیسانس کمپانی برتون ایتالیا در خاور میانه شدند.
همین امر سبب شد تا بتوانند محصولات سازان سنگ سالار را به بالغ بر21 کشور دنیا صادر نموده و یازار خود را در عرصه بین المللی رواج دهند.
در سال 1389 با تغییر سهام داران و مدیران این مجموعه ، نقطه عطفی در کارخانجات سازان سنگ سالار به ثبت رسید و این مجموعه با مدیریت دکتر سید محمد دهقان مراحل ترقی را با سرعتی بیش از پیش طی نموده است.
تنوع محصولات در مجتمع کارخانجات سازان سنگ سالار ، یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این واحد تولیدی است . که این امر سبب شده صاحب نظران با دیدگاه های متفاوت اقناع شده تا از محصولات این مجموعه اعم از واش بتن ها ، سنگ های صنعتی ، موزائیک های فول بادی و تایل های بتن اکسپوز و … که در رنگ های متنوع و چشم نواز تولید می شوند ، استفاده نمایند.
محصولات سالار در ابعاد متنوعی تولید شده و در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد :
ابعاد 41×41 ، 41×61 ، 61×121 و پله هایی با طول ماکسیمم 121

واش بتن های آنتیک سالار
آنچه مسلم است چیزی که باعث انتخاب نهایی کفپوش توسط کارفرمایان ، مشاورین و پیمانکاران می شود ، علاوه بر زیبایی در طرح و رنگ ، ماندگاری محصول و سازگاری آن با محیط ها و مناطق آب و هوایی مختلف (سردسیر یا گرمسیر، پر باران یا خشک ) ، نظافت و شستشوی راحت ، تامین به موقع برای پروژه های بزرگ با متراژ های بالا و همچنین گارانتی و ضمانت کیفیت آن محصول می باشد.
در این میان با توجه به دارا بودن کلیه شرایط و محسنات فوق الذکر، استفاده از واش بتن های آنتیک سالار در طرح های ملی- عمرانی ، پروژ ه های خارج از کشور و همچنین پروژه های شخصی و ویلایی ، با استقبال ویژه ای روبرو شده است.
یکی دیگر از وجوه تمایز واش بتن های آنتیک سالار با دیگر متریال ، استفاده از پله هایی با همان رنگ واش بتنی که در کف استفاده شده است را دارا می باشد.

از محصولات سالار می توان در قسمت های مختلف استفاده کرد.

استفاده از واش بتون آنتیک سالار در پروژه های مختلف

باتوجه به تک لایه بودن تایل ها در موزائیک های فول بادی سالار، نسبت به موزائیکهای دولایه و سنگ ها سبک تر است.
به جهت تراکم بالا در موزاییک های فول بادی سالار، عایق حرارتی و عایق رطوبتی بسیار مناسبی جهت استفاده در پشت بام می باشد.
علی رغم تک لایه بودن موزاییک های فول بادی کل ضخامت تایل ساب پذیر می باشد.
به دلیل فشردگی فوق العاده بالای موزائیک ها، مقاومت بالای فشاری و مقاومت بالای خمشی ، انتخابی مطمئن جهت مراکز صنعتی می باشد.